جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
کد خبر: 1173970
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
تصاویر/ اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهید اسماعیل هنیه

حوزه/ اسماعیل هنیه بر روی دستان شیعیان تشییع شد و رهبر مقاومت امام خامنه‌ای بر پیکر ایشان نماز خواندند. امروز اسلام به ادبیات جدیدی می‌رسد که از برکات جبهه مقاومت است. ادبیاتی که اسلام بیش از هر وقت دیگری به آن نیاز داشته و دارد، تا دشمن مشترک نامشروع خود را از میان بردارد.

خبرگزاری حوزه | در بررسی تاریخ اجتماعی شیعیان، به برخی نکات باید پرداخته شود، از جمله نمادهای ملموس شیعی، مانند نحوه اقامه نماز شیعیان، گفتن ذکر حی علی خیرالعمل، مسح پا در وضو بدون جوراب و سجده نماز بر روی موارد صحیح...

از مهم‌ترین موارد وجه تمایز شیعه و سنی نماز میت است که نماز اهل سنت ۴ تکبیر دارد و نماز شیعه ۵ تکبیر دارد.

پس برای شناختن مذهب حکومت‌های محلی، این موارد یاد شده در تاریخ بسیار حائز اهمیت بوده‌است.

دیروز اتفاقی ویژه افتاد که منهای تمام معادلات شیعی و سنی، ادبیات جدیدی از ایران به جهان اسلام مخابره شد.

اسماعیل هنیه بر روی دستان شیعیان تشییع شد و رهبر مقاومت امام خامنه‌ای بر پیکر ایشان نماز خواندند.

امروز اسلام به ادبیات جدیدی می‌رسد که از برکات جبهه مقاومت است. ادبیاتی که اسلام بیش از هر وقت دیگری به آن نیاز داشته و دارد، تا دشمن مشترک نامشروع خود را از میان بردارد.

امروز روز پیدا کردن هرچه بیشتر اشتراکات است. امروز روز برادری‌ست، برادری برای حرکت به سوی ارض مقدس، برای زدودن تارهای عنکبوت از این خانه مقدس.

روزی خواهد آمد که رشته‌ای جدید در تاریخ ایجاد می‌شود: تاریخ اجتماعی جبهه مقاومت، تاریخ اجتماعی آزادی خواهان مسلمان. این روز دیر نیست، شاید کمی فردا، کمی پس‌فردا. این خون‌ها ما را نقطه پیروزی نهایی و کشتن غول مرحله آخر می‌رساند. آن‌گاه چه چون منی باشم یا نباشم نماز در قدس چه دلچسب خواهدبود.

فاطمه میری‌طایفه‌فرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha